Tietosuojaseloste
Rekisteriseloste Kansjerfin Kulttuuritila
Asiakasrekisteri
Rekisterin pitäjä
Kansjerf Group Oy, Kansjärvintie 170, 10570 Bromarv
Rekisterinhoitaja
Oscar Gräsbeck ja Ida Söderström
Rekisterin nimi
Kansjerfin Kulttuuritilan asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus Rekisterinpitäjä kerää asiakkaiden henkilötietoja ainoastaan matkustajailmoitusten muodossa viranomaisvaatimusten mukaisesti. Henkilötietoja ei kerätä markkinointitarkoituksiin.
Rekisterin tietosisältö
Asiakkaista kerätään ja talletetaan seuraavat tiedot:
nimi, osoite, henkilötunnus, yhteystiedot (puhelinnumero ja sähköpostiosoite), kansalaisuus, asiakkaan kanssa yöpyneiden aikuisten ja lasten lukumäärä.
Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisterin tietolähteet ovat:
matkustajailmoituslomakkeet
asiakkaan kanssa käydyt sähköposti- ja puhelinkeskustelut
Tiedonkeruu
Henkilötietoja kerätään henkilötietolakia noudattaen asiakkaan tehdessä majoitus- tai ruokailuvarauksia puhelimella, sähköpostilla tai www-sivujen kautta.
Asiakkaita koskevat tiedot saadaan asiakkaan suostumuksella häneltä itseltään hänen haluamiinsa palveluiden varauksiin ja ostoihin liittyvistä tapahtumista.
Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Rekisterin tietoja ei siirretä, eikä niitä käsitellä EU:n tai ETA:n ulkopuolella.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Matkustajailmoitukset säilytetään lain mukaisesti yhden vuoden ajan, jonka jälkeen ne poltetaan kamiinassa.
Asiakasrekisterin käsittelyyn on käyttöoikeus vain niillä Kansjerfin Kulttuuritilan palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään. Heillä on käytössään käyttäjätunnukset ja salasanat.
Matkustusilmoitukset säilytetään Kulttuuritilan toimistossa lukitussa tilassa.
Tarkastusoikeus
Rekisteriseloste on nähtävänä yrityksen nettisivuilla.
Asiakkaalla on oikeus tarkastaa häntä koskevat asiakasrekisterissä olevat tiedot. Kun asiakas haluaa käyttää tarkastusoikeuttaan, tulee hänen lähettää sähköpostiviesti Kansjerfin asiakaspalveluosoitteeseen info@kulttuuritila.fi. Tarkastuspyynnössä asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä, osoitteensa ja puhelinnumeronsa. Kansjerfin Kulttuuritila toimittaa kirjallisen vastauksensa asiakkaalle 30 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on käynyt henkilökohtaisesti yrityksessä tai kun asiakkaan kirjallinen tarkastuspyyntö on saapunut perille.
Oikeus vaatia tiedon korjaamista
Jos asiakkaan tiedoissa on virheitä, asiakas voi esittää virheen korjaamista koskevan pyynnön edellä mainitun mukaisesti.